Hanımlar kızım 4 aylık iki gündür hastahanede yattık boğazı kızarmış ve balgamı vardı kusmaya başladı ishali de vardı dün akşam evimize geldik kan damlasını verdim oda sanırım kabızlık yaptı gece çok sancilandi hastanedeyken de böyle sancilanmisti kakasını yapınca rahatladı ama şimdi damladan sanırım kakasını yapamıyor ve çok ağlıyor ne yapabilirim bilgisi olan var mı