Deefne ben masaya öyle sarma börek poğaça kısır vs asla koymadım
Görüntü olarak hiç güzel görünmüyordu çünkü öyle yapan tanıdıklarım vardı onlarda görerek asla yapmam dedim yapmadım da
- Ben meyvesuyu şişelerini hasır iple bağlayıp önüne yuvarlak şekerleme koymuştum (denizci konseptiydi bizimki) yani o şeker sanki geminin dümeni gibi duruyordu
- Sonra cubuklara marsmelov takip cam vazolarin içine koymuştum
- Lokumluk almıştım içine lokum koydum. Lokumlukla aynı renkte 2 katlı stant almış ona dizmistim
- Hediyeliklerjni de sunum tabaklarına koyup masaya dizdim
- Pasta vardı masada
- Magnolia yapmıştım ufak cuplarda onları dizmistim
- Bide yine 2 katlı stantlardan birine çikolatalı truff gibi biseyler yapıp onları kurdanlayip dizmistim
Masada dediğim gibi kek börek vs olmadı bu yaptığım haliyle çok güzel olmuştu