Berenberfu Güzel anneler merhaba sezeryan doğumdan sonra gaz sancilari yaşayan var mı? Benim sol tarafıma sürekli gaz ağrısı giriyor 10 gündür huzursuzluk veriyor çok şiddetli değil ağrım. Bir tek ben mi yaşıyorum ya doğum yapalı 2 ay oldu.
Aysegul93 Berenberfu gaz sancısı mı bilmem ama 11 ay oldu hala ağrım olr bazen gaz çıkarınca rahatlarım bazen günler sürer ağrısı gaz çıkarsamda geçmez
Seval1445 Berenberfu bi yere yaslan canım duvara mesela bacaklarını sağa sola ayır vücudunu salla kendini ben hep öyle yaptım gazın çıkar
Berenberfu Aysegul93 valla çok şiddetli değil ama huzursuz edici ya elma yağı sürüyorum patik çorap giyiyorum üstümde hep yelek var ama olmuyo işte yinede
Aysegul93 Berenberfu sezaryen maalesef uzun süre rahatsız eder bir sene olacak hala oluyor yani düşünün.
ahlas26 Berenberfu doğumdan sonra kabızlık felan oluyor tam kabızlık da değilde zor oluyor yinede ona dikkat edin. Benim iki ay oldu zorlaniyordum en son bağırsaklarıma çok şiddetli ağrı girdi iki büklüm kaldım bağırsak enfeksiyonu dediler ameliyattan sonra oldu muhtemelen ilaç kullanıyorum smdilik bakalm
Berenberfu ahlas26 Çok geçmiş olsun kaç güne bir cikiyordunuz tuvalete gaz sancılarınız da oluyor muydu
ahlas26 Berenberfu evet oluyordu bı gün arayla felan aslında diyorum ya kabizimda diyemezdim ama son zamanlar iyi zor olmaya başlamıştı sonra sol taraftan bir ağrı sonra bağırsaklarda hissettim bol bol su için birde korse gibi bağırsakları çok sıkıştırmayin bence