Busracall222 geçmiş olsun canım çok kötü bisey 3 gün önce bizde eşimin uyuz olduğunu öğrendik. Biz hiç beklemedik Allahtan bazı kişiler bilmeden epey bekliyor öyle gidiyor erkenden gittik tahmin ettim çünkü ben kızımla bende bisey yok şuan. 2 gündür kwellada losyon sürüyoruz hepimize 3 gün surun dedi doktor yarın son kez surucez. Duruma gore 1 hafta ara verip tekrar aynı şekilde surun dedi. Biz önlem amaclı kullanıyoruz. Bende bikac gündür çöktüm resmen temizlik yüzünden kolum bacağım heryerin ağrıyor. Kızımın odasındaki koltukta yatıyorum ben şimdilik nolur bolmaz. Eşim tek uyuyor simdilik. Hergun kac posta makina calisiyor belli degil. Insallah atlatiriz hemen. Insallah sizde atlatirsiniz. Neden gecmedi acaba erken mi ogrendiniz, beklediniz mi baya? Bir de geçtikten sonra tekrar başkasından mi geçiyor acaba. Riskli başkaları varsa yakın zamanda görüştüğünüz uzun süreli temas ettiğiniz. Çok illet birşey ismini duyunca bile psikolojim alt-üst oluyor. Bakalım bizim durum ne göstercek korkuyorum valla