Hmyra06
Ne yalan söyleyeyim benim oğlum da 6,5 aylık tutunup 7 aylıkken fıldır fıldır koltuk kenarlarından yürüyüp 9 aylıkken de desteksiz ayakta durunca ben de heveslenmiştim erken yürür diye ama her şey vaktinde oluyormuş.🙂 Evet söylediğim ayda adım atıyordu ama 7-8 adımdan sonra yavaşça çöküp emeklemeye başlıyodu hatta neredeyse 13 aylık olana kadar hem yürüdü hem emekledi. 😁
Ben hatta kalk bilerek emekleme diyodum arkasına dönüp gülüyordu.😂
Yürüyünce zor demek istemiyorum çünkü desteksiz yürümeden de her şeyi hallediyodu sağolsun 😅