kolonyalimendil ya ben de öyleyim sanırım ama bazen çok üst üste geliyo, geçen gece 6 saat neredeyse bebeğim ayağımda uyutmak zorunda kaldım o da mama icin geldi gitti ayaklarım ağrıdı dememe rağmen sadece geldi beni öptü teselli etti aklı sıra. Sabahta trip yaptım niye almadın hiç diye akıl edemedim niye söylemedin dedi. Ama iki gün önce de ağlayarak aynı şeyleri söylemiştim bebeğimi ayakta durarak sallıyorum ve alerjiden dolayı karnı çok agrıyo uykuya dalamıyor. Hoplamaktan basım agrıyo tansiyonum düşüyo ama bebeğim benden başka kimsede uyumuyo ve beni istiyo başka şekli de kabul etmiyo eşim de alıyo ama onda da anne anne diye aglıyo kıyamıyorum alıyorum. Ama son dakikalar ayağıma koyuyorum gün içinde bazen o da alsın istiyorum cünkü cidden bacaklarım belim mahvoldu o da senden başkasını istemiyo diye söyleniyor ev işini vs hep yapıyo ztn ama bebek uyutmak beni çok yorduğu icin buna destek bekliyorum sanırım