mavikalpefe124 4 taneydi 2 si düştü 1 hafta önce. 2 si kaldı bunlarda düşer mi yoksa gideyimmi doktora ? Tam 1 ayı doldursam dedim ama bu kadar normal mi 🙄
pogacayanakk mavikalpefe124 bebeğinizin ne kadarlık olduğuna da bağlı bir durum bu, benim bebeğim sekiz aylık bir ay oldu sünnet yaptıralı bir dikişi hâlâ duruyor sünneti yapan kişi onu sizde çekebilirsiniz dedi
Melekbas mavikalpefe124 bir ayda dustu yavas yavas doktorumuzda dusecek hepsi birden dusmez bir ayda hepsi duser drmisti
1__anne mavikalpefe124 bizimde 22 gün oldu dikiş görünüyor ama sakal gibi bi tuhaf ellemek istemiyorum neden düşmüyor çok merak ediyorum inşallah bi sıkıntı değildir 3 aylıkken oldu çoktan düşmesi lazımdı ama düşmedi
mavikalpefe124 pogacayanakk 7 aylıkken yaptırdık 8 aylık bizimkide şimdi. Bana da demişti çekiyorum ama gelmiyo dokunmuyırum bende
Melekbas mavikalpefe124 biraz daha bekleyin belki tam iyilesmemistir orasi iyilesmis olsa dikisi deri eritip atardi ben 7. Gun kontrole gittigimde doktor bir ayi bulur tam iyilesmesi ve zamanlar dikisler duser demisti bir ayi bekleyin gecmezse goturursunuz bir sikinti olsa siser ve iltihaplanirdi
mavikalpefe124 Melekbas tamamdır tesekkür ederim. Kimisi korkuttu aldır o dikişleri kaynar oraya olmaz öyle diye de korktum bende ama sorun yok gözle görülür ne şişme ne iltihap ne baska bir şey çok şükür