Arkadawlarım merhaba. Sıze bazı sorular sormak ısterdım benı en ıyı anneler anlar dıye duwunuyorum.bebegım 11 aylık erkek bebek. Bazern yaptıgı bazı durumlarda endıselenıyorum. Mesela araba surömeyı oynamayı cok sever . Bazense arabaları dondurub tekerlerını fırlatır. Bu davranısın otıstık bebeklerde oyun oldugunu gormustum ve bu durum benı bazen endıselendırıyor . En ıyısı sıze sormak ıstedım. Ismıne bakması genellılle bakar bazen kafası karısık oldugnda bakmaz ama cogu zaman bakar . Ve cok hırcın bebek . Asla sakın olmuyor yanı ben onun bezını degısteremıyorum mesela cok haraketlı elınle oyalanması ıcın nelerese verıyorum ancak o sekılde bez degıwıyoruz. Yemek yemegıde aynı asla normal yemek yemıyor kafasını neylese katıyorum o sekılde. Yanı bu durumlar benı bazen endıselendırıyor . Lutfen bu durumlardan gecenler varmı normalmı sızce??