Arkadaşlar 10 Kasım’da yaptım başvuruyu hala süreç devam ediyor diyor. Kaymakamlıktan cagrildim faturalarımi istediler götürdüm imza attım. Onaylanırsa mesaj gelir dediler. Hala tık yok. Ne zaman belli olacak bilgisi olan vsrmi.
Birde diyelim onaylandı onaylandiyi ayin ücretimi alınıyor başvuru yaptığın tarihden itibaren mi alınıyor. Yada aralığın 25 in onaylandı diyelim Aralık geçmiş mi olur ocakda mi başlar. Zaten Mayıs’a kadarmış ay bitti 😔😔 bilgisi olan yazarsa çok sevinirim. 3 çocuk ücreti ne kadar alıyor