Kızlar oğlum 22 aylık emziğine çok düşkündü ne yaptıysak bıraktıramadık.Pskolojisini etkilemeden emziğinde uzaklatırmak istedik önce limon sürdum banamısın demedi sonra üzerine çay otu koydum bak artık pis olmuş felan dedim anniş su dedi yıka ya da parmağıyla aldı devam etti doktorumuzda artık kullanmasın bıraktır felan lar karar verdim ucunu kesmeye eski usül kestim şok oldu dedim annem gııiı artık eskimiş yorulmuş dinlenecekmiş bak yırtılmış ama gözünün önüne bıraktım arada aldı agzına olmadı çıkardı sinirlendi bazen güldü ilk hafta gözünün önündeydi sonra dedim gel çöpe atalim mi emziğini hemen aldı çöpe götürdu beni attı kendisi 2. haftadayız uyku düzeni tamamen bozuldu her gece diyorum yarın emzik alacağım baharda bıraktırirım sütle birlikte annem diyor sakin alma alışır ama çok yıprandı o da bende eşimde gece uyumuyor 2 3 lere kadar yatağında uyumayı bıraktı yanımıza geliyor sadece aramiza girerse uyuyor sabah haliyle yanımizda olduğu gecede uyulmadığı için 11 12 leri buluyo uyanması düzenimiz tamamen bozuldu gündüz uyku saati değişti 1 gibi uyurdu öğle uykusuna şimdi 14 15 zorla uyutuyorum o da 1 saat uyuyor en fazla geceleri yatağında arıyor emziğini hala bazen uykulu geliyor avuçlarımı açıyor avcumda sanıyor geçn gün gündüz salonda arıyormuş her yeri eşim ne arıyorsun demiş gııı demiş yanlıs mı kopardık biz acaba ne yapmamız lazim Pskolojisini mi bozdum oğlumun bi seyleri yanlis yaparak içim içimi yiyor 😔