Gerçekten kafayı yiyecem artık. Yemek yemiyor ne yapsam koparıyor parçalıyo yerlere atıyor, kaşık kabul etmiyor. Zar zor bi an bulup diline değdiriyorum hoşuna giderse yiyor mesela yoğurt meyveli muhallebi tarzı artık midesine bişey gitsin diye yani oda. Sabahları pankek omlet vs yapıyorum tatlı pankek tuzlu pankek gördüğüm her tarifi deniyorum. Koparıp yerlere atıyor sinirlenmiyorum sakin kalmaya çalışıyorum. Ama bıktım yoruldum. Bırak yemezse yemesin diyorlar acıkınca meme istiyor bütün gün emzirememki 1 yaşında artık. Bişey söyleyin geçer filan diyin yada başka bi akıl verin Allah aşkına napayım ne deniyim ne yediriyim