Bebeğim 7.5 aylık yerde otururken birden kendini geri atıp kafası parkeye çarptı çok korktum 2 saat gözlemledim doktora söyledim bir sorun olmayacağını söyledi diğer günlerde de kafasının arkasına dokunup şişme var mı diye kontrol ettim yoktu düştüğü günün hemen ilk gecesindeki uykularından sıçrayarak uyanmaya başladı şu an 5 gün oldu ama hala bazen uykusunda sıçrıyor bazen gündüz uykusunda hiç sıçramıyor bazen 2. Gündüz uykusunda bir kere sıçrıyor başına gelen oldu mu acaba sıçrarken video kayıt alıp doktoruma sordum patolojik bir şey göremedim dedi ama yinede içim rahat değil sizlerede sormak istedim…