Asyaaninannesi ilerlememiş görünüyor ilaç kullanmanıza gerek yok,takipte kalın. Şırınga ve serum fizyolojik kullanarak burnunu açmanız gerekiyor çok sıklıkla.En önemli tedavi burun temizliği. Odayı sık sık havalandırın. Emziriyorsanız emzirme kampı yapın, sık sık emzirin.Çiğ sarımsak bal limon karıştırın yiyin.Biz bu şekilde 3 günde atlattık. Çok geçmiş olsun🌸