Aysima58 doktorumuz 3 aylık kontrolumuzde bilgi vermişti bize tekrar gaz sorunu artabilir bu ay diye. Nedeni ise mide ve bağırsakların büyümesi daha fazla miktar beslenmesi ancak karın kaslarının bu gazı çıkarmada henüz yetersiz kalması imiş. Seviyedi bebekten bebeğe değişir tabi. Bizde de gazdan artış oldu hatta ıkınıp memeyi bırakıyor. Gaz damlalarıma devam ediyorum ben bırakmadım. Sizdr veya bebeğinizde sorun yok yani. Birazcık daha büyüyüp karın kasları gelişince geçiyormuş