Merhaba, 8 aylık olacak bebeğim neredeyse. 1-2 haftadır gündüz uykusunu 2 ye dusurebilmistik. Mesela 8 de uyanır, 11 de uyur ikinci uykusunu da 4 gibi yapardı. Son 2 gündür sabah 8 olmadan kalkıyor ve 9-10 gibi ilk uykusuna geçiyor bu defa gündüz uykusunu 3 e çıkarıyor. Bunu onlemeli miyim? Yoksa o nasıl isitoyrsa öyle mi bırakalım? Kendisi emerken uyuyakaliyo uyksuu çok geldiğinde