Dün doktorumuza gittik beslenmesini sordu anlattım gece 2 kez kaldırıp besliyorum 3. Ye gündüze dönmüş oluyor dedim bırak kaldırma kendi uyanırsa besle dedi 8 saat uyuyabilir dedi ama emin olamadım dün deneyelim dedik 9 da mama yedi gece 2,5 da tekrar yedi gayet rahattı sabah erken uyandı sadece 6,30 gibi