Serum fizyolojik ve burun aspiratörüyle temizleyebilirsiniz . Bizim genelde öyle ve geceleri bebeğiö çok rahatsız olduğundan soğanı yarım kesip üzerine karanfil saplıyorum odaya baş ucumuza koyuyorum bizi bile rahatlatıyor deneyebilirsiniz . Oda biraz kötü kokuyor ama 🤦🏻♀️😅 ve hiç bir sanıncası yok