Selam annelerim oglum 9 aylik oldu 4 aylikken dönmeye 5 aylikken emeklemeye başladı suan aktif şekilde emekliyor cok hareketli. Oturması icin koyduğumdaysa yerinde durmuyor saga sola yatip gidip sürünüyor yada kendini geri atıp yatıyor bi iki dakika oturduğunu göremedim hala. İlk oglumda tam tersiydi altıncı ayda oturdu sekiz ay civarında sürünmeye başladı sürünüyorken dönüp oturuyordu ama bu öyle değil. Normal mi yoksa endiselenmeli miyim ne yapmalıyım çözüm önerisi istiyorum sizden 😪