Ahh bu kolik içimizden geçti. Doğduğunda 2 hafta boyunca aşırı huzurlu gereksiz asla ağlamayan bebeğim 2 hafta sonunda durup durup etini koparırcasına ağlamaya başladı. Ben tutarken canını acıtıyoruz sandım en başlarda. Sonra baktım çoğunlukla gelen ağlama isteği belli saatlerde geliyor. Ve gazı olduğunu belli ediyor. Bacaklarını kendine çekip kollarını öne doğru itiyor, kıpkırmızı oluyor. Doktora gittik ve kolik dedi. Bize gaz damlası önerisinde bulunmadı. Ağladıkça arabada gezdirdik uyudu eve getirdik. Şimdi 2 aylığız ilk başlara göre daha iyiyiz diyebilirim şükür