Geçiyor çok şükür er yada geç ama siz pes etmeyin hiç , ne duyduysam denedim ve şükür geçti eğer hiç emmiyor ve huzursuz oluyorsanız sağıp kendi sütünüzü kasıkla verebilirsiniz . Doktorumuz böyle önermişti biberon vs bişeyle verirsek bırakabilir diye . Sakin bir yerde Ayakta hoplata hoplata yada uykuda emziiriyordum sık sık . Gerçi biz de tam emmeye başladık hastalandık yine meme reddi 🤦🏻♀️