cicikom merhaba güzel anne🥰 Öncelikle sütün yağlı değil diyenlere kulaklarını tıka(kendi içindeki ses de dahil), emzirirken bir memeyi ver, iyice bitirmeden diğerine geçme. Şöyle açıklayayım, memeden ilk gelen süt su oranı yüksek olan süt,bebeğin önce susuzluğu gideriliyor, sona doğru gelen süt yağ oranı yüksek olan süt, karnı onunla doyuyor tam olarak, en son da uyuma hormonu salgılanıyor (hatta bebekle beraber sizin de uykunuz geliyordur 🤭) Süt kalitesi için protein ağırlıklı beslenebilirsiniz(içiniz rahat eder, yoksa sade su içince bile aslında sütümüz çoook faydalı😍) Bu arada mamayı biberonla vermeyin, biberonun akış kolaylığına alışıp meme reddi yaşama riski yüksek malesef( ben ilk bebeğimde aynı durumu yaşadım, sizi çok iyi anlıyorum, çok araştırmalar yaptım ve diğer bebeğimde kendime güvenim geldi, 28 ay emzirdim, bu 3.bebeğim,çok şükür iyi gidiyoruz yine🙏) Olabildiğince çok emzirmeye çalışın, her ağladığında memeyi verin ağzına, kucağa alışır diye korkmayın yeni doğan dönemi olduğu için en çok buna ihtiyacı var.. Keyifle, huzurla büyütün yavrucuğunuzu 🥰