Polannem benimki de genelde 12 de uyur sabah 6 da kalkar asla kaldırmıyorum. Kendi kalkınca emziriyorum 👌 bazen uyuyamiyor 2 de falan uyuyor bu sefer 8 de kalkıyor. Ben de uyumuş oluyorum 👀 84 günlük. Halimizden memnunuz. Kilo alımı da çok iyi. Bebeğin uykuya ihtiyacı var. Ben 25.gunden itibaren hiç uyandirmadim kendisi uyandı