Merhaba anneler. Oğlum 4 ay 8 günlük. İki haftadır bu sekildeyiz. Bende psikoloji kalmadı. Saatte bir bağırarak uyaniyor. Ama öyle bağırıyor ki ev halki uyanıyor. Gözünü açmıyor sanırım kucakta kolay kolay sakinlemiyor. Burdayım guvendesin diyorum yok. Ya emziriyorum. Ya evde gezdiriyoruz. Uyuyoruz tekrar. Durumlar kötü.