Annesiburda 10 aylık hayır destekte gidiyor. Artık kendine zarar veriyor. Evdeki sandalyeyi bile itiyor deviriyor. Sehpayı itiyor. Zaten vazo va kaldırdık. Kaldırmamak lazım deniyor bebek almışsın diye ama direk kırıyor. Yada kendine zarar veriyor.
Eski9 Annesiburda valla ben kaldırdım unitemi bile posetledim çarpar eder diye böyle kafam çok rahat daha çok küçük 2 yasa kadar sürer sanırım belki daha uzun