Haticerdogan alışkanlık yapmıştır canım. Bizde 4 yada 5 te kalkıyoruz acıkmış oluyor emziriyorum. Hiç ışık açmıyorum ses yapmıyorum biraz direniyor ama 30 dk sonda uyutuyordum şimdi emip uyumaya başladı tekrar bizde 6 ay 28 günlüğüz. Bu uykusuz kaldığı günlerin ardından bir keşif yapmış oluyor bebekler genelde ellerini ayaklarını, çığlık atmayı keşfediyorlar yada oturmayı. Onları bu durum çok heya canlandırıyor ve bu keşifi daha çok denemek için uyumak istemiyorlar