Goktug_guzen Kızlar 6. Ay aşısını olduk. Hafif ateşi var ama onunla birlikte burun akıntısı ve öksürük çıktı . Aşıdan önce herhangi bir şey yoktu . Uyumuyor ve sürekli ağlıyor . Ne yapmam gerekiyor
Deletedmom_33 Goktug_guzen calpol ver ama aşıyla alakalı olmayabilir. Bende 9 ay menenjit aşısı sabahı hafif ateşi var dişten diye önemsemedim burun akıntısı da vardı hafif birkaç gündür. Aşı sonrası çok ateşlendi acile götürdüm boğazlarda kızarma vardı antibiyotik verdi. Covid testi de yaptırdım o da pozitif çıktı (babası pozitifti önce ondan şüpheyle yaptırdım)
seboss35 Calpol verebilirsin demişti doktor 1 çay kaşığı, bizimki 6 aydan küçük belki siz 1 tatlı kaşığı da verebilirsiniz bilmiyorum tam .
sedaelif Evde ilacın varsa ver canım. Aşıdan sonra ateş olur ama. Diğer belirtilerde üşüttüğünü gösteriyor sanki.