Kuzeymommms Elisa34 Bizimde ateşimiz var ona kalktık ateş düşürücü içtik heryere kustu şimdi üstünü değiştirdim emziriyorum 😔
Elisa34 Kuzeymommms kaç aylık çok mu yüksel ateşi çok geçmiş olsun 😞çok kalın giydirmeyin birde ben kızımın ateşi çikınca ıslak tülbent koyuyodum anlına düşüyo deneyebilirsiniz
Kuzeymommms Elisa34 37 deydi az önce tek kat giydirdim zaten evimiz sıcak inşallah şurup etkisini gösterir düşer ateşi eğer düşmezse dediğinizi denerim teşekkür ederim 😊
Bety Çamaşırları katlayıp yerleştirdim , buzdolabı temizledim, Bulaşık makinesi boşaltıp doldurdum , mutfak dolabı içini temizledim , kirli çamaşırları makineye attım bu saat oldu 🥲
dnzderin Bende ayaktayım 😀 bebem bi mırıldandı beni uyandırdı kendi uyumaya devam ediyor. 8 de yoğurt mayalamıştım ama olmamış 🤦🏻♀️🥺🥺🥺🥺 fırında mayalıyorum. Çıkarıp kavanozları fırını ısıttım tekrar koydum umarım çabuk mayalanır. Niye böyle oldu bu sefer anlamadım. 😒
Goncaeymen Elisa34 5 ay 4 günlük anlamadım ki 3 aydır falan böyle çok gaz sorunumuz vardı şimdi kullandığımız ilaç etki ediyo şükür
ballilokum3 Elisa34 sadece bulaşık makinesi boşalttım çünkü bugün temizlik yapmıştım bi o kalmıştı bebem şimdi uyudu bende uykuya geçiyorum iyi geceler Rabbim kolaylık versin bu saatte ayakta olan annelere 🥰
yuhumgeliy Elisa34 benimde aynı deli gibi uykum var kızımın ateşi bir düşüyor bir çıkıyor. Uyutuyorum 15 dakikaya uyanıyor emziriyorum uyuyor 10dakilaya yine kalkıyor mahvoldum bacaklarım pert oldu sallamaktan 😂
Elisa34 yuhumgeliy bizimde ates yok ama dediğiniz gibi aynı. Emiyo uyanıyo yerine koyuyorum uyanıyo 😀😀