Kızlar ateşimiz var 38 i seyrediyor.. düşmüyor. Asla ateş düşürücü içiremiyorum. Ağlamaktan yırtılıyor resmen. Ne sütün içinde ne de kaşıkla nede enjektörle. Sütünü de içmiyor. Duş aldık yok düşmüyor. Ara ara düşüyor heh tamam diyorum yine aynı. Asla ateşine de baktırmıyor. Sabahtan beri 1 lokma boğazından geçmedi yarım salatalık hariç. Çıldırıcam kendimi duvarlara vurucam. Kendim de hastayım boğazımdan kan geliyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Şimdi uyuyor. Uykusunda bile ateşine baktırmıyor. 18 aylığız. Var mı böyle bi durumda olan.. nr yapabilirim 😖