acemiannedrnm
Canım benim kizimda öyle 8 aylik etrafina yastik koyuyordum o gün yastikla beraber yataltan düştü hemen hastaneya götürdük artık ağlasada beşiğine yatiriyorum alışmaya başladi sende besiğine koy besik yoksa yer yatagi yap bence sonra benim gibi cok pisman olursun daha önce yapmadigina😏