Merhaba 20 aylık bir kızım var cok şükür,prezarvatif ile korunuyor eşim henüz çocuk istemiyoruz. Adetim iki gün geçti normalde düzenlidir şaşmaz diyebilirim. Bir de bir haftadır rahim bölgemde kısa süreli batmalar oluyor özellikle ayağa kalktığımda ve ilişki sonrası. Kızıma hamileyken de böyle olmıştu sol tarafta. Var mı benle aynı durumu yaşayan hamile olabilir miyim?! Korkuyorum henüz kızım cok kücüüüük 🥲 test yaptırmak icin de erken