Arkadaşlar sadece merak ediyorum hamile falanda değilim sadece meraktan soruyorum. mesela biri hamile olduğunu öğrendi beklemiyor ve istemiyor hemen devlet ya da özel hastaneye gidip ben kürtaj olmak istiyorum diye rahatlıkla söyleneniliyormu devlet buna izin veriyormu ya yine diyorum bakın sadece merak aklıma takıldı