5 saatmi,yazık çocuğa .benim bebeğim hep 2 saatte bir besleniyor gecede gündüzde ,bazen çok yorgun oluyor uyumak istiyor 3 saat olunca hemen kaldırıyorum kan şekeri düşüyor bebeklerin 3 saatten fazla aç bırakmayın diyorlar,sonra besliyorum aç biliyorum uykuda bile nasıl yapışıyor biberona