Ayseey ben kullanıyorum ama yakasına yastığına damlatmıyorum kokusu cok keskin. Bir beze damlatıp yere koyuyorum. Sabaha kadar açıyor burnunu. Ben kendi yakama damlattım burnum tıkanınca , keskin kokudan rahatsız oldum o yüzden böyle kullanıyorum fayda ettiğini düşünüyorum. Burna serum fizyo yapmayı ihmal etmeyin