Ssssraa Ahahha 🤓
Hakikaten ya tvden öğrendiklerini daha güzel konuşuyorlar 🤪
Pupis hiç canınızı sıkmayın ya cidden. Genetik bazı şeyler.
Bakın çok sarsıcı bi örnek size,
Ablamın çocuklar ikiz. Aynı süre tv izliyorlar. Aynı anneye sahipler, aynı çevre, aynı ilgi.. Yani çevresel faktörler %100 aynı tabiki.
Ancak.. Kız olanı 2 yaşında konuşmaya başladı, erkek olanı 3 yaşını geçince anca anlamlı kelimeler çıkarmaya başladı.
İşin özü gelişimsel konularda çevresel faktörlerin etkisi yoksayılamayacağı gibi, genetik faktörlerin önüne de Hiçbir şeyin geçemeyeceği son derece açıktır. O nedenle can sıkmaya gerek yok