_mmom ya prospektüsünde yazanı uyguladım bebeği yan yatırıp mesela sağ tarafa yatırdın sol burnuna 1 fıs sıkılacak daha sonra bebek dik tutulacak 15 saniye bekleyip otribebe ile çektim ama memnun kalmadım yeterli değildi tekrarlanabilir diyor tekrarladım yine olmadı serum fizyolojik ile yaptım aynı şeyi oldu mesela uygulamada hata olduğunu düşünmüyorum ürünle alakalı