Merhabalar oğlum 7 ay 24 günlük yaklaşık 1 aydır uyuyacağı zamanlarda uykusu geldiğinde başını eee eee yapar gibi sağa sola çeviriyor sallıyordu. Şimdi bazen oyun oynarken otururken de yapıyor dikkat ediyorum yine uyku vakitlerinde sallıyor ama onun dışında da yapmaya başladı. Tedirgin oluyorum ama bir yandan da takmamam gerektiğini düşünüyorum bir kaç yazı okudum bebekler belli aylarda buna başlar yaparmış sonra kendiliğinden geçermiş umarım öyle olur. İnşallah kötü birşey yoktur. Sizin başınıza geldi mi bununla ilgili doktora sordunuz mu gittiniz mi öneriniz ne olur? Tv izletiyor muyum konusuna da açıklık getireyim bazı günler açıyorum kırmızı balık , horozumu kaçırdılar, ali babanın çiftliği gibi şarkıları açtığımda eğleniyor tepki veriyor hoşuna gidiyor. Sonra bir kaç gün açmıyorum ben söylediğimde bu şarkıları gülüyor heyecanlanıyor ayak ve elleriyle güzel tepkiler veriyor hoşuna gidiyor. Onun dışında tv açıp karşısına oturtup ben işimi yapmıyorum. Tv izletiyor musun diyeceklere de ön cevap vermiş olayım teşekkür ederim