Merhaba anneler. Bebeğim şuan 4.5 aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor. Ek gıda dönemine yaklaşıyoruz. Şuan için beslenmesinde bir aksik yok böyle ilerlersek 6. Ayda ek gıdaya geçmeyi planlıyorum. Kafam çok karışık. İlk neyle başlamalıyım ne yedirmeliyim tecrübeli annelerden fikir bekliyorum 🐣🥰