cennetkokulunn herkes 2 saat yazmış ama yenidoğan bebeğin beslenme aralığı 1 saattir, altını açın nemli bir pamukla yüzünü silin hâlâ uyanmıyorsa biraz ağzına süt damlatın aç olduğu için de uyanmaz bebek kan şekeri düşer uykuya meyili artar. Ağıza süt akıtmayı muhakkak deneyin benim oğlum doğduktan sonraki gibi sütüm gelmediği için emmedi hep uyuyordu uyandıramayınca şırıngayla ağzına mama akıtmıştım az bir şey sonra biraz gözünü açınca memeyi tutturdum öyle emmeye başladı. Bir de lütfen kimseyi dinlemeyin sizinle ten temasında olsun sürekli gerekirse saatlerce memede dursun ama beslenme aralığı 1 saati geçmesin gece alarm kurun yine 1 saat arayla hep emzirin ki sarılık olmasın