Azrasmomm 7aydır ikizlerime sağarak veriyorum,küvezde kaldıkları için mecbur sağma sistemiyle hallettim,biri arada emmiyor öteki hep biberonla besleniyor,azalma olmadı ama yorucu bi işlem,her 2-3 saatte sağ,saatini kaçırma,buzluğa at,stok yap vs hele dışarı gidince nereye girsemde süt sağsam diyorum.Çünkü bebeklerimin beslenmesi gerek ve ben gittiği yere kadar bu şekilde devam etmek istiyorum.Birde sağdıktan sonra mutlaka ellede boşaltım yapın çok faydası var makine ne kadar güçlüde olsa bi bebeğin çekim gücüyle ve elimizim kuvvetiyle eşdeğer değil o yüzden çok önemli,birde mutlaka buzluğa stok yapın ilerisi için aşırı rahat olucak,sağma işlemi çok çok yorucu bi süreç bide herkese laf anlatma olayı var,bebeğiniz daha küçük emzirme danışmanı filan bulup memeyi tutabilir