İyi geceler annelerim✋🏻 37 günlük kızım bugün gaz sancısından acillik oldu, lavman yaptılar rahatladı dedim ama ağlamalar devam etti, sonrasında yprgun düşüp uyudu. Fakat 3-4 gündür uykuda ıhlama, nefesi kesilir gibi aniden irkilme gibi şeyler oluyor. Burnunu serum fizyolojik ile birkaç kez temizlememe rağmen tıkanıklık hissediyorum. Gözümden uyku akıyor ama korkudan uyuyamıyorum. Siz tecrübeli annelerin deneyimleriniz benimle paylaşır mısınız🙏🏻🙏🏻