cicikom An itibariyle 49 günlük olduk ve durumlar vahim. Geçmek bilmeyen gaz sancıları… Ağlamalar, sürekli meme isteği… asla memeden inmiyor. Gündüz uykusu zaten yok. Sizde durumlar nasıl
Ezgiyln cicikom 51 günlüğüz asla memeden inmiyor artık göğüslerim sündü ama bırakınca kıyamet kopuyor. Beşiğe koyduğumuz an ıkınmalar başlıyor çok zor gerçekten
[silindi] cicikom sabredin 1 ay sonra çok çok azalacak bizde de aynısı olmuştu bağırsakları gelişecek annesi
Yusufff-41 cicikom sütteki laktoz gaz yapıyor parçalayamadıkları için relaktaz kullanın rahatlayıp uyur bir de gaz yapan şeyler tüketmeyin beslenmenize dikkat edin 4 aylık olduk hala kullanıyorum herkese de tavsiye ediyorum başka bir şey kullanmadım bebeğime
cicikom Ezgiyln meme falan kalmadı zaten. Her yerim uyuştu… süt var mı bu kadar soluksuz emmeye Allah bilir. Neyse sağlıkları yerinde olsun da gerisi boş
Ezgiyln cicikom bende aynı şeyi düşünüyorum sanki meme mi emmek için de emzik için kullanıyor gibi ama dediğiniz gibi sağlıklı olsunlar da inşallah