Papatya5801 Merhaba bebeğim 2 ay 10 günlük bugün akşam saatlerinde çok ağlama krizine girdi ne meme ne emzik susturmadi nefesi kesilecesini agladi sadece mama verince sakinled uyudu bu atak mi demek . Sizler ne yaşadınız atak dinlemi. Ve kaç gün sürer