Mrym383838 Arkadaşlar yardımım onaylanmış ama anlamadığım bilmediğim bişey yazyr. Kesintisiz tutar 0 TL Kesti tutarı 0 TL Ödeme durumu - Böyle yazyr nedemek bu para yok yani
Sherlockholmes Mrym383838 Yeni onaylanmis ya o yüzden öyle yazar, öbür ay 6-7 Ocak gibi paranız ve miktarı yazar merak etmeyin
Pogaca_yanak Mrym383838 para yatmış benimde ilk ay 8yle yazıyordu gidip PTT den alabilirsiniz Ocak aynı beklemeyin bu ay yatmış yani
doruk34 Mrym383838 nerden bakıyorsunuz ptt kurum ödemelerindenmi sosyal yardım sorgulamadanmı.ptt kurum ödemelerinde öyle yazar genelde sosyal kartınız varsa oraya aktarılır.sosyal yardım sorgulamadan bakın
Mrym383838 Sherlockholmes peki yatmışmidir yani yarın çekme durumum olurmu Anneminkine baktım şimdi yeni bayadir bakmyrdum onunkide onaylı gözüküyor belkide önceden kabul edildi bilmiyorum ama onda tutar yaziyor
Sherlockholmes Mrym383838 Hayır bu ay onaylandığı için öbür ay alırsınız. Bu ay alanlar zaten Kasım odemesini alıyorlar. Sizinki Aralık’ta onaylandigi için ocakta yatar ve cekebilirsiniz
Mrym383838 Anneminkine buay onaylanmış orda bı sıkıntı varda onu anlamadım oyuzden sordum kusra bakmayin ikimizinkide Aralık 7 yaziyor
Mrym383838 doruk34 sosyal yardım sorgulama da 1200tl yazyr ödemeniz hazırdır. Alttada devam ediyor yazıyor Ama kurum odemelerinde kesintili tutar 0 TL kesintisiz tutar 0tl yazıyor