Ben sezeryanla doğum yaptim 3.5 ay once 1 ay once taktirdim hemen hemen hergun kanamam var bazen lekelenme var.kasiklarim agriyor ozellikle sol tarafim surekli.bazende karnimda agri oluyor.bunlar normalmi bu kadar uzun surmesi yoksa başka sorunum mu var.