Rsvencx Merhabalar 2 ay 12 günlük bi kızım var. 1 haftadır grip ve 3-4 gündür şiddetli öksürüyor. Doktor bugün antibiyotiğine başladı aynı zamanda nebulizatör kullanıyoruz ama hala çok öksürüyor. Bu durumu yaşayan var mı ne yapabiliriz
benkosarim Rsvencx eczaneden bebek vicsn alıp göğsünü ayaklarının altına sürebilirsiniz buhar verin yani ketilda şu kaynatio bebeği yakmadan burnuna buhar verin fizyolojik serum ile burnunu temizleyin sık sık süt yada mama verin