Selam güzel anneler,
27 günlük taze anneyim. Bebeğim sezaryen ile dünyaya geldi. Karnım artık iyice indi ama sarkmaya ve dikiş üzerinde toplanmaya başladı bu da beni aşırı rahatsız ediyor. Biraz araştırdım genelde 2 çeşit korse kullanılıyor biri atlet gibi olan diğeri de kemer gibi owli marka sanırım.
Sorum şu, hangisinden almamı tavsiye edersiniz gün içinde kullanımı daha rahat olan hangisi sizce?
Çok kararsız kaldım yardımcı olun lütfen🙏