Kızlar 3 yasında oglum var her yolu denedim bi düzen tutturamadık sabah 7de kaldırıyorum eşşek gibi anırıyo uyandırma beni diye 9da kaldırıyorum bu seferde saat 3de öglen uykusuna yatıyor 5de kalkıyo gece yine 1i buluyo oda zar zor ikna ile… öğlen uykusuna yatırmayım diyorum 9-10da kaldırıyorum sabah bu sefer yine 12-1i buluyo kızlar bu bebedeki enerji hiç bitmiyooo yaaaaaaa