Asilloglumm gereksiz ilaç kullanımına karşı biri olarak ben vermedim evet 3 tane aşı bebeğin canını acıtabilir yan etkileri olabilir ama sonuçta her bebek kendine özgüdür. Mesela benim bebeğim çok ağlayan bir bebek değil ama bu aşı o kadar acıttı ki canını ilk defa çığlık attığını duydum yarım saat boyunca durdu durdu çığlık attı kuzum ama sağlık ocağında emzirip avuttum eğer emmiyorsa yanınıza mama almalısınız aşıyı sabah olduk akşama kadar sorunumuz yoktu akşam çok huysuzlanmaya başladı bende o zaman bir çay kaşığı verdim eğer huysuzluğu devam etse gene verirdim ama hiç huysuzlanmadı ama sürekli ateşini kontrol altında tuttum olası bir yükselmede hızlı müdahale edebilmek için. Demem o ki bebekler söz konusu olunca kesin genel kurallar yoktur bazı bebeklerin bünyeleri hassas olur bebeğinizin ihtiyacına göre hareket edin size düşen sadece temkinli olmak