snowflake Yarın dahileye randevu aldım alalahim bu hastalık nasıl bir şey diye Google den baktım keske bakmasaydim çok üzüldüm
-_-hUysUzvetatlikadin snowflake bakma bakma her baktığına da inanma tamah etme doktor tetkiklerini yapsın muayenesini etsin bi hemen düşürme kendini
BalKizimElisam snowflake ben hamilelikle birlikte 3 yildir guatr hastasiyim. Ömur boyu ilac kullanacam,6 ayda bir kontrole gidecem. Sol bogaz kismimda ise beze var. Asiri derece de halsizim,nefesim cikmiyor bazen.
Premseskolar snowflake devmlı bir ilac kullancaksın baska bisey yok bacm alınacaksa alınır yoksa ilac tedavisi gecmis olsn ama korkacak bisey yok
Demirac19 snowflake belki 15 senedir ilaç kullanıyorum yaşadığım tüm sağlık sorunları tiroid hastalığından dolayı ama herkes de farklı oluyor okuduğunuz herşeye inanmayın
snowflake -_-hUysUzvetatlikadin tahlil sonucuna baktı tekrar tahlil yaptılar evet dedi guatr değerlerin yüksek dedi ama birde ultrason ile bakmam lazım dedi gün verdi bakacaz artık Allah’ım hayırlısı neyse onu nasip etsin 😥
snowflake BalKizimElisam benim bozagim herzaman şiş gibi ağrıyor bagzen yemek yerken zorlanma oluyor evet kendi kendime tedavi etmeye çalıştım hep boğazım indi sandım antibiyotik Ler kullandım inşallah ilerlemez çok çok geçmiş olsun rabbim korktugumuzdan korusun
Masal51 snowflake bnmde guatirim var doktor bkyo ona gore hapa basliyolar ztn buyume fln olrsa en son amelyt olunuyor annem oldu cok kotu bi hstalk degil nete bkrsam bn suan kanserim .gogsumdede kitle var beynimde vertigo var digr tum hstaliklarimida hc solemeyim😂😂
sb- snowflake korkmayın ben 19 yaşımdan beri hastaydım 25imde komple alındı halam babam da aynı şekilde halamın 50 yıl önce alınmış hiç bi sıkıntısı yok yeterki ilaç vs tedavilerini aksatmayın Allah dermansız hastalık vermesin🙏🏻