Bebeğim bir buçuk yaşında istediği bir şey olmayınca ağlama krizine giriyor. Bazen sesi kesiliyor, sustu sanıyorum bakıyorum morarmış ağlamaktan. Bayılacak diye ödüm patlıyor bu durumu yaşayan var mı. Lavaboya gittim onu bıraktım diye bayıltacaktı neredeyse kendini.